Jag gillar att meta

Upphovsrättsbrotten fortsätter att hagla och upphovsmännen får inte ens någon cred för sina skapelser. Den här torde ni dock kunna spåra på egen hand.

 

Mening förutsätter att någon har en avsikt, ett syfte. Förövrigt har jag lärt mig en massa intressanta saker om DNA och gener, kanske skriver jag något om det sen eller så struntar jag i det.

Så vad är poängen frågar ni er, vad är det jag försöker förmedla med detta inlägg? Ingenting alls svarar jag på det. Det är så mycket i denna värld jag inte förstår.

Så där, nu har jag inlett lite lätt med att undvika att skriva ett inlägg om döden för att fortsätta med ett inlägg som inte berör meningen med livet. Snart är jag varm i kläderna så då kan vi ta det några steg längre.

 /Jestskrifarjosef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0